Błonie | BIP | BIS | Plan Miasta | Centrum Kultury | Kalendarz imprez | Biblioteka | Kącik adopcyjny | || Teraz jest 2018-01-22, 09:03

Forum Błonia

Kanały RSS: Forum | Miasto


Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-12-14, 14:15 
Offline

Dołączył(a): 2010-11-11, 15:34
Posty: 52
Lokalizacja: Błonie
A powinno być w niedzielę 5 pociągów w tych godzinach :!:

_________________
Naprawa Komputerów Laptopów Błonie
Serwis Komputerowy Tanio Solidnie


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2010-12-14, 14:36 
Offline

Dołączył(a): 2010-12-05, 23:30
Posty: 34
romantyczka napisał(a):
W niedzielę między 17 a 22 nie było żadnego pociągu w rozkładzie jazdy i ludzie musieli na mrozie stać i czekać .....to skandal jak pkp traktuje swoich podróżnych. Tydzień temu jak miałam jechać pociągiem o 12:57 wg starego rozkładu spóźnił się 30 min. Powinna być druga strefa biletowa pociągi powinny kursować punktualnie, i powinien być wspólny bilet ZTM/Km


Dlatego uruchomienie Linii SKM Błonie - Warszawa uniezależniłoby nas od jednego przewoźnika (KM) i nie narażało na wielogodzinne oczekiwanie.

Przypominam, że w szale wyborczych obietnic padły takowe ( o Linii SKM i II strefie miejskiej ) ze strony Zenona Reszki o raz jego komitetu wyborczego.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2010-12-27, 20:34 
Offline

Dołączył(a): 2010-12-05, 23:30
Posty: 34
sylwester1 napisał(a):
Jeśli nie będziemy działać i lobbować na rzecz uruchomienia na naszej linii SKM, zostaniemy z niczym. poniżej planowany rozkład linii SKM

pociągi z Sulejówka także mają jeździć na Okęcie,.... a mogłyby do Błonia

Cytuj:
"Według Zarządu Transportu Miejskiego te zmiany to przygotowania do docelowego układu połączeń SKM, który ma być uruchomiony za rok wraz otwarciem linii na Lotnisko Chopina i dostawą nowych pociągów Elf. Wtedy pasażerowie skorzystają z czterech linii:
S1: Otwock - Pruszków,
S2: Sulejówek - Lotnisko Chopina,
S3: Legionowo - Lotnisko Chopina i
S9: Legionowo - Dworzec Gdański."



Cytuj:
SKM do Otwocka.
Zakłada się kursowanie SKM na trasie Otwock - Pruszków z częstotliwością co 30 minut. Rozkład jazdy SKM ma być w miarę istniejących uwarunkowań technicznych i organizacyjnych skoordynowany z pociągami Kolei Mazowieckich, tak, aby pociągi kursowały z częstotliwością co 15 minut.
Inwestycja ta nie będzie jednak zrealizowana bez wkładu finansowego po stronie zainteresowanych gmin powiatu otwockiego. Koszt miesięczny dopłaty do SKM to 100 tysięcy złotych. W rozmowach na temat porozumienia z ZTM w tej sprawie uczestniczą: Otwock, Karczew, Wiązowna, Celestynów, Starostwo Powiatowe i Józefów. W podobny sposób gminy i powiat postępowały w sprawie porozumienia dotyczącego wspólnego biletu.

Jak widać są to konkretne pieniądze, ale nie musi ponosić ich jedynie Błonie.
Przypominam jest Gmina Ożarów, są władze powiatu, który też powinien się dołożyć.
Jeśli uda się skomunikować Błonie z Sulejówkiem lub Legionowem, koszty byłyby mniejsze.
Poza tym myślę, że nowo wybrane władze obiecując mieszkańcom SKM i II strefę zdawały sobie sprawę z tych kosztów.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2010-12-29, 19:27 
Offline

Dołączył(a): 2010-12-05, 23:30
Posty: 34
Cytuj:
Coraz większy zasięg Wspólnego Biletu 2010-12-11
Zwiększyła się liczba pasażerów, którzy mogą korzystać ze Wspólnego Biletu. Od marca 2010 roku mieszkańcy Łomianek podróżują na jego podstawie środkami stołecznej komunikacji miejskiej. W tramwajach, autobusach, metrze oraz w pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej, honorowane są wszystkie rodzaje biletów wydawanych przez lokalnego przewoźnika, obowiązujące na trasie Łomianki - Warszawa oraz Czosnów - Warszawa (ważne tylko w granicach 1. strefy biletowej ZTM).
We współpracy z samorządami ZTM uruchomił kilka kolejnych „eLek', czyli linii lokalnych dowożących pasażerów z gmin podwarszawskich do najbliższych stacji kolejowych.
We współpracy z samorządami ZTM uruchomił kilka kolejnych „eLek', czyli linii lokalnych dowożących pasażerów z gmin podwarszawskich do najbliższych stacji kolejowych.
W maju rozpoczęły kursowanie linie L-2 i L-5 w Piasecznie, które zapewniły sprawną komunikację pomiędzy stacją kolejową PKP Piaseczno oraz miejscowościami Złotokłos i Bobrowiec.
W Wieliszewie pojawiły się autobusy oznaczone jako L-9 i L10 a w Piastowie - L-12.
We wszystkich autobusach honorowane są bilety ZTM ważne w 2. strefie (90-dniowe, 30-dniowe - z wyłączeniem biletów na jedną linię, a także dobowe, 3-dniowe, 7-dniowe, 14-dniowe oraz bilety seniora).

http://transinfo.pl/text.php?id=36774&from=tag


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2011-01-01, 12:08 
Offline

Dołączył(a): 2006-07-17, 10:31
Posty: 285
Masz samozaparcie.
Temat ważny dla mieszkańców, ale brak środków w budżecie powoduje, że jest to nierealne w najbliższym czasie.
Urzędnicy będą "działać" bez efektów.
Ale warto tematu pilnować.
Może nowi Radni zainteresują się sprawą?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2011-01-10, 16:08 
Offline

Dołączył(a): 2007-12-05, 15:09
Posty: 576
Inne samorządy jednoczą się przeciwko dyktatowi ZTM:

http://www.gazetawpr.pl/wspolny_front_s ... _wobec_ztm
Gazeta WPR napisał(a):
Wspólny front samorządów wobec ZTM
Wysokie stawki, jakich chciał od samorządów warszawski Zarząd Transportu Miejskiego za wprowadzenie systemu wspólnego biletu, dały powód, by gminy porozumiały się i zaczęły działać razem. Tworzy się porozumienie jednostek samorządowych naszego regionu, które ma doprowadzić do wypracowania wspólnej koncepcji lokalnego transportu publicznego. Chodzi już nie tylko o wspólne negocjacje cenowe z ZTM, choć problem, ile gminy mają zapłacić za powiększenie strefy wspólnego biletu, jest nadal kluczowy.

Jeszcze w ubiegłym roku zdecydowano o konieczności wypracowania wspólnej polityki wobec ZTM. W porozumieniu mają uczestniczyć gminy: Brwinów, Jaktorów, Milanówek, Michałowice, Piastów, Podkowa Leśna, Michałowice, Pruszków i Żyrardów oraz powiaty: grodziski, pruszkowski i żyrardowski.

– Na spotkaniu przedstawicieli samorządów wszyscy doszli do wniosku, że trzeba demonstrować wspólny front myśle-
nia – mówi Jan Pazio, sekretarz gminy Grodzisk Mazowiecki. Ustalono wówczas, że powstawanie i działalność porozumienia koordynować będzie gmina Grodzisk Mazowiecki. W ubiegłym roku prace nad porozumieniem przerwały wybory. Obecnie temat powraca na sesjach nowych rad. – Zaproponowaliśmy projekt porozumienia, którego celem
miałoby być wyłonienie wykonawcy opracowania wspólnej koncepcji lokalnego transportu zbiorowego – dodaje Jan Pazio.

Według sekretarza gminy Grodzisk, na styczniowych sesjach rady powinny podjąć uchwały o przystąpieniu do porozumienia. Dopiero wówczas samo porozumienie będzie mogło być podpisane. Następnie planowane jest spotkanie władz gmin i przystąpienie do przygotowania opracowania, a kiedy to będzie gotowe – wystąpienie do ZTM. – To jest dopiero początek drogi, bo w grę wchodzą duże pieniądze – mówi Wiesław Krendzelak, kierownik Referatu Technicznej Obsługi Miasta Urzędu Miasta w Milanówku.

Jak zapewnia Jan Pazio, władze gminy Grodzisk monitorują sprawę i być może pod koniec tycznia będzie można naprawdę powiedzieć, że prace nad porozumieniem ruszyły z miejsca.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2011-02-09, 12:24 
Offline

Dołączył(a): 2010-12-05, 23:30
Posty: 34
"Korzyści wynikające z wprowadzenia biletu aglomeracyjnego to:
1.obniżenie kosztów podróży na terenie aglomeracji warszawskiej. Odczuwalne jest to szczególnie dla osób dojeżdżających codziennie do pracy lub szkół.
2 skrócenie czasu dojazdu do Warszawy. Podróż z Płochocina lub Ożarowa Maz. do Warszawy Śródmieście trwa ok. 30 min. W takim czasie w dzień powszedni nie dojedziemy do centrum Warszawy samochodem, a tym bardziej autobusem podmiejskim ZTM z min."

"Wspólny bilet jest niewątpliwie ważnym krokiem w kierunku zwiększenia możliwości podróżowania na obszarze aglomeracji warszawskiej, i szansą na zmniejszenie ruchu drogowego w tym rejonie. Należy te możliwości udoskonalać i rozwijać. Zapraszamy wszystkie podstołeczne samorządy gminne i powiatowe do rozwijania miejscowej komunikacji publicznej skierowanej na dowożenie pasażerów do dworców Kolei Mazowieckich. Większe zainteresowanie wspólnym biletem jest szansą na zwiększenie częstotliwości kursowania pociągów, wymianę taboru na nowoczesny, a przede wszystkim szansą na szybki wygodny przejazd."
http://www.ozarow.maz.pl/index.php?option=content&task=view&id=1109&Itemid=136&nonews=1&limit=1&limitstart=1 artykuł autorstwa burmistrza Ożarowa Mazowieckiego


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2011-02-10, 18:48 
Offline

Dołączył(a): 2005-04-09, 22:01
Posty: 151
Szanowni Mieszkańcy Błonia!

Głosując w ostatnich wyborach na Pana Zenona Reszkę (75% poparcia i zwycięstwo w pierwszej turze) i obecnych radnych (w większości związani z Burmistrzem) sprawiliście, że Błonie nie zostanie objęte strefą wspólnego biletu ZTM przez następne cztery lata.
Miasto nie zrobiło nic w tym kierunku od początku rządów Pana Reszki. Dla przypomnienia w okresie od 2006r. do 2010r. strefa ZTM została znacznie rozszerzona, w tym o gminy sąsiadujące z gminą Błonie - do strefy ZTM od początku 2009r. należy Płochocin.
Dziwi mnie, że mieszkańcy Błonia, którzy w większości poparli w wyborach Zenona Reszkę i jego stronników mają teraz jakieś oczekiwania wobec władzy w sprawie wspólnego biletu ZTM - DRODZY WYBORCY PANA RESZKI - WYKAZALIŚCIE SIĘ BRAKIEM LOGIKI I PERSPEKTYWICZNEGO MYŚLENIA.
Przed wyborami dosyć dużo pisałem na tym forum w sprawie rozważnego oddania głosu w wyborach w kontekscie sprawy wspólnego biletu ZTM. Po wyborach przestałem o tym pisać - większość Błoniaków zdecydowała o losach tej sprawy. Poczekajmy do 2014 roku....


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2011-02-13, 16:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-11-06, 12:32
Posty: 101
Lokalizacja: Błonie
Pesymizm nie jest wskazany, czasem warto mieć nadzieję, bo przecież cuda się zdarzają.. a pisząc o 2014 roku, dołujesz tylko mieszkańców.

_________________
Serwis Naprawa Komputerów Błonie
Usługi Informatyczne
www.SunSys.pl - tel: 514 355 884


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2011-02-18, 08:25 
Offline

Dołączył(a): 2007-12-05, 15:09
Posty: 576
Może to nie jest "dołowanie mieszkańców", a realne spojrzenie na sprawę.
Grodzisk M. Się nie poddaje i walczy również o zwiększenie połączeń:
http://www.grodzisk.pl/index.php?cmd=ak ... az&id=1506
Cytuj:
Burmistrz Grzegorz Benedykciński interweniuje w sprawie połączeń PKP
(Zam: 16.02.2011 r., godz. 14.04)

W piśmie z połowy grudnia 2010r. burmistrz Grzegorz Benedykciński, prosi (na wniosek mieszkańców), PKP o przywrócenie dwu pociągów przyspieszonych o godzinie 6.00 i 6.30. Jego zdaniem, nie ma racjonalnych przesłanek, by pociągi z rozkładu zniknęły.

Już kilka dni po zmianach dokonanych w rozkładzie jazdy pociągów z 12 grudnia 2010r., z grodziskiego ratusza zostało wysłane pismo do PKP. Dotyczyło przywrócenia dwu pociągów przyspieszonych, które od zmiany w rozkładzie, nie zatrzymują się w Grodzisku Mazowieckim.
Jak uzasadnia grodziski ratusz, dla licznej grupy osób dojeżdżających do stolicy były to bardzo dogodne połączenia, zaś w związku z dynamicznym rozwojem gminy, liczba osób korzystających z połączeń kolejowych będzie rosła. Burmistrz wyraził też przekonanie, że PKP przywróci zatrzymywanie się przyspieszonych pociągów na stacji Grodzisk Mazowiecki.
W odpowiedzi na pismo, członek zarządu PKP Michał Panfil co prawda nie powiadomił o przywróceniu wspomnianych pociągów, ale zapewnił, że sytuacja będzie analizowana przez spółkę i jeśli będą takie możliwości, rozkład zostanie bardziej dostosowany do potrzeb mieszkańców. Póki co PKP przypomina, że w 2011 roku z Grodziska Mazowieckiego rozpoczyna bieg więcej pociągów, niż w rozkładzie jazdy 2009/2010, co zdecydowanie poprawia jakość komunikacji ze stolicą. J&A Media


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2011-02-23, 23:31 
Offline

Dołączył(a): 2010-10-08, 17:57
Posty: 6
Oj przydałby się wspólny bilet zwłaszcza na WKD :))

_________________
Świadectwa charakterystyki energetyczne budynków już od 400zł
http://www.certyfikatenergetyczny.6467.pl


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2011-03-01, 21:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2007-03-14, 22:04
Posty: 17
Na reszkę zagłosowałe właśnie z tego powodu, że patrzę w przyszłość, a połączenie stref mimo tego, że bardz i mi by sie przydało nie jest jak dla mnie rzeczą znaczaca czy przewazajaca.

Równie dobrze mógłbym sie uprzeć, ze reszka nie wybudował basenu w Błoniach dlatego powiniiście głosowac na kogoś innego.... tylko na kogo? Nawet nie było konkretnego przeciwnika dla Zenka.

A wybór był prosty rzuciłem moneta i wypadła Reszka?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2011-03-02, 15:38 
Offline

Dołączył(a): 2010-03-22, 09:21
Posty: 18
Lokalizacja: Błonie
wookesz napisał(a):
Na reszkę zagłosowałe właśnie z tego powodu, że patrzę w przyszłość, a połączenie stref mimo tego, że bardz i mi by sie przydało nie jest jak dla mnie rzeczą znaczaca czy przewazajaca.

Równie dobrze mógłbym sie uprzeć, ze reszka nie wybudował basenu w Błoniach dlatego powiniiście głosowac na kogoś innego.... tylko na kogo? Nawet nie było konkretnego przeciwnika dla Zenka.

A wybór był prosty rzuciłem moneta i wypadła Reszka?

oj chłopie a TY w ogóle wiesz gdzie mieszkasz?
bo ja raczej w Błoniu, a nie w Błoniach

i tylko współczuć takiej motywacji do podejmowania świadomych decyzji


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2011-03-10, 10:10 
Offline

Dołączył(a): 2007-12-05, 15:09
Posty: 576
Trochę wieści, jak to wygląda u innych.
Artykuł z Życia Warszawy:
Cytuj:
Ile dopłacać do biletu
Konrad Majszyk 01-03-2011,

Dopłaty do komunikacji z budżetu dają większą szansę na wygraną w wyborach. – Ale gminy mają ogromne problemy finansowe. Zrezygnują ze wspólnego biletu?

Dzięki wspólnym dopłatom z budżetu Warszawy i okolicznych gmin pasażerowie mogą jeździć z jednym biletem autobusami („siedemsetkami” i „elkami”) oraz pociągami Kolei Mazowieckich i SKM. Jeśli przeliczyć wydatki na głowę mieszkańca albo odnieść je do wielkości budżetu, najgłośniej protestujący – Wołomin i Pruszków – plasują się w drugiej połowie stawki.

Opłaca się dopłacać do biletu?
Sprawna komunikacja z Warszawą i wspólny bilet oznaczają dla gminy wydatek, ale też ogromne korzyści – twierdzi dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego Leszek Ruta. – Przekłada się to na wzrost liczby mieszkańców, wydawanych pozwoleń na budowę i wpływów podatkowych. Dzięki wspólnemu biletowi dojeżdżający do Warszawy do pracy mieszkaniec drugiej strefy zyskuje rocznie ok. 1,5 tys. zł, które zostają mu w portfelu.

Haracz od Wołomina?

– Wycofanie się z biletu byłoby decyzją niepopularną, ale coraz bardziej realną. Bo gminy traktują wzrastające opłaty na rzecz ZTM jako haracz – mówi Robert Chwiałkowski ze Stowarzyszenia Integracji Stołecznej Komunikacji. – A są kluczowe gminy blisko granic Warszawy, jak Ząbki, Piaseczno czy Ożarów, bez których wspólny bilet ległby w gruzach – ostrzega.

Zmagające się z kryzysem samorządy szukają oszczędności, dlatego komunikacja podmiejska zaczyna trzeszczeć. Ograniczeniem inwestycji w transport albo wycofaniem się ze wspólnego biletu zagroził Wołomin, z którym sprzymierzyły się Kobyłka, Zielonka i Ząbki.

– Z powodu oszczędnościowych planów inwestycyjnych wycięliśmy remonty kilku ulic. Rozważaliśmy wycofanie się ze wspólnego biletu. ZTM odwiódł nas od tego, wydłużając okres niższych stawek o dwa lata – mówi burmistrz Wołomina Ryszard Madziar.

Ale jak powstrzymać bunt tlący się w innych gminach?

W 2010 roku 29 gmin zapłaciło Warszawie za komunikację łącznie 36 mln zł. Najwięcej Piaseczno (6 mln zł), a najmniej Karczew – 160 tys. zł. Zmagając się z pomrukami niezadowolenia, ZTM sięgnął tym razem po inny sposób wyliczeń.

W przeliczeniu na jednego mieszkańca najwięcej wyda w tym roku Wiązowna na linie 720, 722 i 730 – 167,44 zł. Tuż za nią uplasowały się Stare Babice – 162,98 zł – które od tego roku postanowiły dopłaty zwiększyć. Babicki ratusz zapłacił ZTM za uruchomienie nowych linii 726 i L-6 oraz dołożył dodatkowe kursy 712, 714 i 729. Roczny koszt dla gminy to 2,6 mln zł (o 500 tys. zł więcej). Skąd ta decyzja?

– Nie mamy alternatywy. Jesteśmy skazani na połączenia z Warszawą – przyznaje wójt Starych Babic Krzysztof Turek.

– Na terenie Babic wszyscy uczniowie szkół średnich i studenci oraz większość pracujących dojeżdżają do Warszawy. Obowiązkiem władz jest ułatwić im transport – dodaje.

Turek rokrocznie podnosi wydatki na komunikację. Rządzi Starymi Babicami już trzecią kadencję.

W rankingu ZTM „na głowę” numerem trzy jest Wieliszew, który jeszcze w 2008 roku nie widział potrzeby wydawania na komunikację ani złotówki – mieszkańcy musieli sobie radzić na własną rękę. Dzisiaj dopłaty przekraczają 1 mln zł. Nowy wójt Wieliszewa Paweł Kownacki wygrał wybory w dużej mierze dzięki obietnicom komunikacyjnym.

– Nasi mieszkańcy mogą jeździć do Warszawy ze wspólnym biletem Kolejami Mazowieckimi i SKM. Do pociągów dowożą ich autobusy L-9 i L-10. A rozważamy rozwijanie połączeń – mówi wójt Paweł Kownacki.

Odmienną filozofię prezentują władze Karczewa, które zajmują ostatnie 29. miejsce w rankingu dopłat na mieszkańca – 10,01 zł – i udziału dopłat w budżecie (0,46 proc.).

– Większość połączeń obsługuje prywatny przewoźnik Mini-Bus – mówi burmistrz Karczewa Dariusz Łokietek. – Rozważaliśmy zwiększenie wydatków w związku z planowanym zamknięciem centrum Warszawy podczas budowy metra. Nie było jednak huraoptymizmu radnych – twierdzi.

Do kieszeni powiatów

Urzędnicy przyznają, że system nie jest solidarny. Jeśli wziąć pod uwagę dochód gminy na głowę mieszkańca, dopłaty są stosunkowo mało dotkliwe np. dla Lesznowoli. Gorzej wychodzi na tym Jabłonna, która jest gminą biedniejszą.

– Zamiast zwiększać stawki wszystkim gminom, ZTM powinien szukać dopłat np. na szczeblu powiatów. Dopłacać powinny też gminy sąsiadujące z tymi czerpiącymi korzyści ze wspólnego biletu – radzi Robert Chwiałkowski.

Gmina podwarszawska pokrywa od 20 do 40 proc. kosztów komunikacji (na swoim terenie). Pozostałe 60 – 80 proc. płaci Warszawa.

– Robimy to, bo dzięki temu do centrum wjeżdża mniej aut. Chcemy jednak ujednolicić zasady i dla wszystkich wprowadzić podział kosztów 40:60 – mówi dyr. Leszek Ruta.

Komunikacje miejska i podmiejska będą kosztowały stolicę w tym roku prawie 2 mld zł, z czego z biletów zwróci się 30 proc.
Fajny jest sposób Wieliszewa. Zorganizowali dojazd mieszkańców do "II strefy".


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2011-07-18, 23:16 
Offline

Dołączył(a): 2010-12-05, 23:30
Posty: 34
polecam artykuł na strony ZTM-u
Jesteśmy za, ale…

http://www.ztm.waw.pl/informacje.php?i=368&c=98&l=1

dotyczący rozszerzenia I strefy do Marek

Cytuj:
..informujemy, że nie mamy nic przeciwko dalszemu poszerzaniu tej strefy biletowej o podwarszawskie miejscowości. Inicjatorzy akcji oraz osoby popierające takie rozwiązanie powinny jednak mieć świadomość, że wymaga to zgody samorządu, i będzie się wiązało ze znacznie większymi opłatami,...


Cytuj:
Obecnie władze samorządowe Marek płacą za komunikację około 180 tys. złotych miesięcznie, przy poziomie dofinansowania kursowania autobusowych linii dziennych wynoszącym docelowo 40 proc. Przejście do pierwszej strefy oznaczałoby automatyczny wzrost opłat za linie 718, 732, 805, 738 i 740 o ponad 65 tys. zł miesięcznie (do poziomu 60 proc.). Ponadto obecność Marek w pierwszej strefie wymagałaby także zgody gminy Radzymin na podwyżkę opłat za kursowanie linii 738 i 740.


podane są tu ceny jakie gminy muszą płacić za bycie w 1 i 2 strefie.

Wniosek jest oczywisty: ztm oczekuje określonej kwoty, jaką musiałaby ponieść gmina, a władze miasta miasta po prostu oszukały mieszkańców, gdyż od początku nie chciały finansować dopłat.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Możesz rozpoczynać nowe wątki
Możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących
cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie
zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w regulaminie forum.