![]() |
Błonie |
BIP |
BIS |
Plan Miasta |
Centrum Kultury |
Kalendarz imprez |
Biblioteka |
Kącik adopcyjny | || Teraz jest 2018-04-25, 15:33
Forum BłoniaKanały RSS: Forum | Miasto |
Forum Błonia |
pkt 1. Uczestnictwo w forum jest dobrowolne.
pkt 2. Zapisując się na forum uczestnik przyjmuje do wiadomości treść regulaminu forum i zobowiązany jest do jego przestrzegania. pkt 3. Reklama na forum - wszelka próba reklamowania się na forum poza działami do tego przeznaczonymi jest nie dozwolona, a osoby, które będą naruszały ten punkt, będą z forum usuwane bez możliwości ponownego w nim uczestnictwa. pkt 4. Wszelkie objawy braku kultury wobec innych uczestników forum, nie będzie tolerowane, każdorazowy przejaw takiego zachowania (a szczególnie wulgaryzmy) będą kończyły się blokowaniem dostępu do forum (czasowym lub stałym). pkt 5. Umieszczanie postów z linkami do stron: z pornografią, lub innymi nielegalnymi produktami będzie skutkować blokadą dostępu do forum (czasową lub stałą). pkt 6. Pisząc nową wiadomość - sprawdź, czy wnosi ona coś do dyskusji - niemile widziane jest pisanie postów w celu "nabijania" statystki. Osoby, które piszą posty na forum bez konkretnej treści, tylko po to, aby być wyżej w rankingu będą wykluczane ze statystyk:       - po pierwszym ostrzeżeniu na 1 miesiąc,       - po następnym na stałe. pkt 7. Każdy piszący na forum powinien dokładnie sprawdzić pisownię przed wysłaniem posta. Nie tolerowane będzie jednak zwracanie uwagi na ortografię innych użytkowników forum (od tego jest opcja wysyłania prywatnych wiadomości). pkt 8. Forum jest własnością Urzędu Miasta i Gminy Błonie i w związku z tym najwyższym prawem na forum jest głos administratora i jego decyzje. pkt 9. Od decyzji administratora nie przysługuje prawo odwołania - raz usunięta z forum osoba nie będzie mogła się ponownie do forum zalogować. Próby zmiany nazwy użytkownika nic nie dadzą! pkt 10. Postujący ponosi całkowitą odpowiedzialność za treść swoich postów. |
![]() |
Na forum mieszkańcy mogą wymieniać swoje uwagi, spostrzeżenia, dzielić się swoimi poglądami z innymi użytkownikami forum.
Na Forum nie ma możliwości zadawania pytań Burmistrzowi, ani pracownikom poszczególnych wydziałów . Pracownicy urzędu mają wystarczająco dużo pracy związanej z funkcjonowaniem swoich wydziałów i na pewno nie będą udzielać się na forum. Możliwe jest natomiast przekazywanie tematów dla zainteresowanych pracowników, jednakże nie należy się spodziewać szybkiej odpowiedzi (ad hoc). Posty, tych użytkowników, którzy będą zbyt intensywnie zabiegać o odpowiedź, będą kasowane! Jeżeli ktoś koniecznie chce porozmawiać z władzami Urzędu Miasta i Gminy Błonie to powinien zgłosić się do Urzędu w dowolny czwartek w godzinach od 13:30 - 15:30, po wcześniejszym zapisaniu się w sekretariacie na liście spotkań z Burmistrzem. |
![]() |
Udostępniliśmy Państwu formularz kontaktowy, link do niego znajdą Państwo w nagłówku forum. Uwaga - to nie jest gorąca linia, odpowiedź będzie szybko, ale nie natychmiast. Prosimy o podawanie prawdziwego i poprawnego adresu e-mail, jeżeli próbuje się kontaktować osoba nie zarejestrowana, albo za jakies przewinienie usunięta z forum.
|
![]() |
Forum nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika forum i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych forum. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym użytkownika forum pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest urząd gminy Błonie. Pliki cookies wykorzystywane są w celu: dostosowania zawartości stron internetowych forum do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika forum i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb; tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy forum korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; utrzymanie sesji użytkownika forum (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie forum ponownie wpisywać loginu i hasła; W ramach forum stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika. W ramach forum stosowane są następujące rodzaje plików cookies: „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach forum, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach forum; pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach forum; „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu; „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.; W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy forum mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika forum. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej. |
![]() |
Preferencje i ustawienia użytkowników |
Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, wszystkie Twoje ustawienia są zapisywane w bazie danych forum. Żeby je zmienić, zajrzyj do swojego panelu użytkownika; link zazwyczaj znajduje się na górze stron forum. Ten panel pozwoli Ci zmienić swoje ustawienia i preferencje.
|
![]() |
Możliwe, że wyświetlany czas pochodzi z innej strefy czasowej niż ta, w której się znajdujesz. Jeżeli właśnie to jest problemem, przejdź do swojego panelu użytkownika i zmień swoją strefę czasową, aby zgadzała się z Twoim położeniem, np. w Europie Centralnej wybierz Środkowoeuropejski Czas Standardowy. Weź pod uwagę, że zmiana strefy czasowej, tak jak większości ustawień, może zostać wykonana tylko przez zarejestrowanych użytkowników. Jeżeli nie jesteś zarejestrowany, to teraz jest dobry moment na to, żeby się zarejestrować.
|
![]() |
Jeżeli jesteś pewny/a, że ustawiłeś/aś strefę czasową i czas letni/DST prawidłowo, a czas nadal jest wyświetlany nieprawidłowo, to znaczy, że czas serwera jest nieprawidłowy. Poinformuj o tym administratora, aby naprawił problem.
|
![]() |
Either the administrator has not installed your language or nobody has translated this board into your language. Try asking the board administrator if they can install the language pack you need. If the language pack does not exist, feel free to create a new translation. More information can be found at the phpBB website (see link at the bottom of board pages).
|
![]() |
Istnieją dwa rodzaje obrazków wyświetlanych (zazwyczaj) przy nazwie użytkownika w czasie przeglądania postów. Jeden z nich to obrazki związane z rangą użytkownika, zazwyczaj w formie gwiazdek, bloczków czy kropek, pokazujących jak dużo postów użytkownik napisał lub jaki jest status użytkownika na forum. Drugi, zazwyczaj większy obrazek, jest znany jako avatar i jest unikalny dla każdego użytkownika. Możesz go ustawić w panelu użytkownika, pod warunkiem, że administrator forum włączył funkcje avatarów, a Ty masz wystarczające uprawnienia. Jeżeli nie masz możliwości używania avatarów, skontaktuj się z administratorem i zapytaj, czym to jest spowodowane.
|
![]() |
Rangi, wyświetlane pod nazwami użytkowników, oznaczają zazwyczaj ile postów ten użytkownik napisał lub jaki ma status na forum, np. moderator czy administrator. Ogólnie to nie możesz tak po prostu zmienić wyglądu żadnych rang na forum, ponieważ ustawia je administrator forum. Nie pisz postów tylko po to, żeby zwiększyć swój licznik postów i przez to swoją rangę. Większość forów nie toleruje takich działań i moderator lub administrator po prostu obniży Twój licznik postów albo przyzna Ci ostrzeżenie.
|
![]() |
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wysyłać e-maile do innych użytkowników przez wbudowany formularz wysyłania e-maili i to tylko wtedy, jeżeli administrator włączył tę funkcję. Ma to zabezpieczać przed nieprawidłowym używaniem systemu e-maili przez anonimowych użytkowników.
|
![]() |
Problemy z pisaniem |
Aby utworzyć nowy wątek, kliknij na właściwy przycisk przy wyświetlaniu wybranego działu forum. Możliwe, że przed utworzeniem wątku będziesz musiał się zarejestrować. Lista Twoich uprawnień w każdym dziale jest wyświetlana pod listą wątków. Przykłady: Możesz tworzyć nowy wątek, Możesz głosować w ankietach itp.
|
![]() |
Jeśli nie jesteś administratorem lub moderator forum, możesz edytować i usuwać tylko swoje posty i to tylko wtedy, jeżeli administrator w ten sposób ustawił uprawnienia. Możesz edytować post klikając na przycisk „edytuj” przy wybranym poście, czasami tylko przez pewien czas po jego napisaniu. Jeżeli ktoś już odpowiedział na ten post, pod Twoim postem pojawi się informacja, ile razy go edytowałeś i kiedy zrobiłeś to ostatni raz. Informacja ta wyświetli się tylko wtedy, jeśli ktoś odpowiedział; nie pojawi się jeśli moderator lub administrator edytował post, choć oni mogą zostawić notatkę z informacją dlaczego go edytowali. Zauważ, że zwykli użytkownicy nie mogą usuwać postów, gdy ktoś już na nie odpowiedział.
|
![]() |
Aby umieścić podpis pod swoim postem, musisz najpierw utworzyć go w panelu użytkownika. Gdy już to zrobisz, możesz zaznaczyć pole Dołącz podpis w formularzu pisania posta, aby dołączyć podpis do niego. Możesz również dodawać podpis domyślnie do wszystkich Twoich postów, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w panelu użytkownika. Kiedy to zrobisz, będziesz mógł nadal decydować o nie dołączeniu go do pojedynczych postów poprzez odznaczanie wspomnianego wcześniej pola w formularzu pisania posta.
|
![]() |
Kiedy tworzysz nowy wątek lub edytujesz pierwszy post już istniejącego, kliknij zakładkę „Tworzenie ankiety” znajdującą się poniżej głównego formularza; jeśli nie widzisz jej, to znaczy, że nie masz odpowiednich uprawnień, by tworzyć ankiety. Wprowadź tytuł i co najmniej dwie opcje do odpowiednich pól, upewniając się, że każda opcja znajduje się w osobnej linii w polu tekstowym. Możesz również ustalić liczbę opcji, które użytkownik może wybrać w ankiecie, czas trwania ankiety wyrażony w dniach (0 oznacza brak limitu) i w końcu zadecydować, czy użytkownicy mogą zmieniać swoje głosy.
|
![]() |
Limit opcji w ankiecie jest ustalany przez administratora forum. Jeśli sądzisz, że potrzebujesz wstawić więcej opcji niż pozwala na to limit, skontaktuj się z administratorem.
|
![]() |
Podobnie jak posty, ankiety mogą być edytowane tylko przez ich autorów, moderatorów lub administratorów. Aby edytować ankietę, przejdź do edycji pierwszego posta w wątku, z którym zawsze związana jest ankieta. Jeśli nikt jeszcze nie głosował w ankiecie, jej autor może usunąć ankietę lub edytować jej opcje. Jednakże, jeśli w ankiecie już głosowano, jedynie moderatorzy i administratorzy mogą ją edytować lub usunąć. To zapobiega modyfikowaniu ankiety, kiedy ta już trwa.
|
![]() |
Niektóre działy mogą być dostępne dla określonych grup lub użytkowników. Aby przeglądać, czytać, pisać w nich lub wykonywać inne operacje, potrzebujesz odpowiednich uprawnień. Skontaktuj się z moderatorem lub administratorem forum, by je uzyskać.
|
![]() |
Uprawnienia dotyczące załączników mogą być przyznawane dla każdego działu, dla każdej grupy i dla każdego użytkownika. Administrator forum mógł nie zezwolić na dołączanie ich w dziale, w którym piszesz lub przyznać uprawnienia jedynie niektórym grupom. Jeśli nie rozumiesz, dlaczego nie możesz ich dołączać, skontaktuj się z administratorem forum.
|
![]() |
Każdy administrator ma swoje zasady na forum. Jeśli je złamałeś, mogłeś zostać ukarany ostrzeżeniem. Zauważ, że jest to decyzja administratora i phpBB Group nie ma nic wspólnego z ostrzeżeniami na forum. Skontaktuj się z administratorem forum, jeśli nie wiesz, dlaczego otrzymałeś ostrzeżenie.
|
![]() |
Jeśli administrator na to zezwolił, powinieneś widzieć odpowiednią ikonkę obok postu, który chcesz zgłosić. Kliknięcie jej przeniesie Cię do kolejnych kroków, które są niezbędne do zgłoszenia wiadomości.
|
![]() |
Ta opcja pozwala Ci zapisywać kopie robocze Twoich wątków, które mogą być dokończone i umieszczone na forum w przyszłości. By powrócić do kopii roboczej, odwiedź swój panel użytkownika.
|
![]() |
Administrator forum mógł zadecydować, że posty w danym dziale wymagają przeglądnięcia przed publikacją. Jest również możliwe, że administrator umieścił Cię w grupie, której posty muszą być zaakceptowane przed znalezieniem się na forum. Skontaktuj się z administratorem, by uzyskać dalsze szczegóły.
|
![]() |
Klikając w link „Przesuń wątek w górę” w widoku wątku, możesz odkopać go na samą górę pierwszej strony działu. Jednakże, jeśli nie widzisz takiego linku, oznacza to, że funkcja ta mogła zostać wyłączona lub wymagany czas między dwoma użyciami tej opcji jeszcze nie minął. Innym sposobem na odkopanie wątku jest dopisanie w nim posta, trzymaj się jednak zasad robiąc to.
|
![]() |
Formatowanie i rodzaje wątków |
Ogłoszenia globalne zawierają istotne informacje, z którymi trzeba się niezwłocznie zapoznać. Wyświetlają się w każdym dziale na szczycie listy wątków oraz w Twoim panelu użytkownika. Uprawnienia do tworzenia ogłoszeń globalnych nadaje administrator.
|
![]() |
Ogłoszenia często zawierają ważne informacje dotyczące działu, w którym się znajdują, i powinieneś/powinnaś zapoznać się z nimi przed skorzystaniem z tego działu. Znajdują się na każdej stronie, na szczycie listy wątków, w dziale, w którym zostały umieszczone. Podobnie jak w przypadku ogłoszeń globalnych, uprawnienia do tworzenia ogłoszeń nadaje administrator.
|
![]() |
Wątki przyklejone wyświetlają się pod ogłoszeniami i tylko na pierwszej stronie działu, w którym zostały utworzone. Zawierają przydatne informacje, które nie powinny zagubić się w natłoku innych wątków. Podobnie jak w przypadku ogłoszeń oraz ogłoszeń globalnych, uprawnienia do tworzenia wątków przyklejonych nadaje administrator.
|
![]() |
Prywatne wiadomości |
Są trzy powody, dla których nie możesz wysyłać prywatnych wiadomości: nie jesteś zarejestrowany i/lub zalogowany, administrator forum wyłączył prywatne wiadomości dla całego forum lub uniemożliwił wysyłanie prywatnych wiadomości tylko Tobie. Po więcej informacji skontaktuj się z administratorem forum.
|
![]() |
W folderze „Do wysłania” znajdują się wiadomości, które nie zostały jeszcze odczytane przez odbiorcę.
|
![]() |
Możesz zablokować wybranemu użytkownikowi wysyłanie do Ciebie prywatnych wiadomości poprzez użycie reguł wiadomości dostępnych w panelu użytkownika. Jeżeli otrzymywane wiadomości są obelżywe, poinformuj o tym administratora forum, który ma możliwość zablokowania danemu użytkownikowi opcji wysyłania prywatnych wiadomości.
|
![]() |
Przykro nam z tego powodu. Szczegóły wiadomości e-mail dają możliwość sprawdzenia i odnalezienia użytkowników, którzy wysyłają takie wiadomości, dlatego przekaż administratorowi forum pełną kopię otrzymanej wiadomości. Bardzo ważny jest nagłówek, który zawiera informacje o użytkowniku, który wysłał wiadomość. Wówczas administrator forum będzie mógł podjąć odpowiednie działania.
|
![]() |
Załączniki |
Administrator forum może umożliwić lub zablokować dodawanie wybranych typów załączników. Jeżeli nie jesteś pewny/a, czy dany typ załącznika można załadować na forum, skontaktuj się z administratorem.
|
![]() |
Listę wszystkich dodanych przez siebie załączników znajdziesz w panelu użytkownika, przechodząc do sekcji załączników.
|
![]() |
Sprawy phpBB3 |
Ten skrypt (w jego niezmodyfikowanej formie) został utworzony, opublikowany i jest własnością phpBB Group. Jest wydawany na licencji GNU General Public License i może być wolno (w sensie wolności, a nie prędkości) rozpowszechniany. Kliknij na link, aby dowiedzieć się więcej.
|
![]() |
Ten skrypt został utworzony i jest własnością phpBB Group. Jeżeli uważasz, że brakuje w nim jakiejś funkcji, lub chcesz zgłosić błąd, odwiedź stronę phpBB Area51, gdzie znajdziesz potrzebne do tego zasoby.
|
![]() |
Strefa czasowa: UTC + 1 |